FAQ - Organizacja centrum

Do której można zamawiać jedzenie?

Poniedziałek- 12:00-22:00
Wtorek- 12:00-22:00
Środa – 12:00-22:00, Czwartek – 12:00-22:00, Piątek – 12:00-24:00,
Sobota – 10:00-24:00, Niedziela 10:00-22:00

Czy szatnia jest czynna w okresie letnim?

Szatnia jest otwarta cały rok.

Jakie jest hasło do WiFi?

Nasze WiFi to – Hulakula FREE WiFi. Nie ma hasła.

Czy macie w obiekcie bankomat?

Nie posiadamy bankomatu na terenie centrum. Najbliższy bankomat znajduje się w Galerii Nowa Praga, przy Biedronce (w tym samym budynku co Hulakula, jednak jest to inne wejście).

Do kogo mogę zgłosić własne spostrzeżenia?

Proszę o kontakt mailowy na adres marketing@hulakula.com.pl

Czy na parkiecie mogę zjeść pizzę?

Bezwzględnie zakazane jest spożywanie posiłków i napojów na parkiecie, stołach bilardowych, torach bowlingowych.

Czy mogę złożyć życzenia ze sceny?

Nie.

Czy parking jest strzeżony?

Parking nie jest strzeżony.

Kiedy jest bezpłatny wstęp na imprezy?

W czwartek

Czy obuwie bowlingowe jest dezynfekowane?

Tak, obuwie jest dezynfekowane i ozonowane po każdym użyciu.

Mam GROUPON. Jak mogę go zrealizować?

Aby wykorzystać groupon należy wejść na stronę rezerwacje.hulakula.com.pl i zarezerwować bowling, wybrać preferowaną datę i godzinę gry oraz odpowiednią długość gry (1 godz.), następnie w pole „kod rabatowy” należy wpisać hasło „groupon”, a w pole „UWAGI” wpisać kody zabezpieczające, grouponów wykupionych na odpowiednią długość gry. Po przybyciu należy okazać zakupiony groupon podczas odbierania rezerwacji.

Jaki jest dokładny adres HULAKULA?

Jagiellońska 82B, Praga Północ

Czy rezerwując atrakcję w piątek i sobotę od godziny 20:00, muszę płacić za wstęp?

Tak, w piątki i soboty od 20:00 wstęp jest dodatkowo płatny.

Czy trzeba nosić opaskę za wstęp podczas wieczornych wydarzeń?

Tak, podczas wieczornych wydarzeń gość ma obowiązek noszenia opaski wstępu. W sytuacji, gdy gość odmawia założenia opaski podczas wieczornych wydarzeń obsługa ma prawo nie wpuścić takiej osoby do lokalu.