Praca
Animator do sali zabaw Hulapark
Poszukujemy osób, od których oczekujemy:
- doświadczenia w pracy z dziećmi,
- kreatywności,
- umiejętności pracy w zespole,
- umiejętności animowania zabaw dla dzieci,
- dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym w tygodniu oraz w weekendy.
Pracownikom oferujmy:
- pracę w zgranym zespole,
- elastyczny grafik,
- umowę zlecenie,
- system premiowy.
Do obowiązków animatora należy:
- dbanie o bezpieczeństwo bawiących się dzieci,
- animowanie zabaw dla dzieci na sali zabaw,
- animowanie zabaw dla dzieci podczas imprez urodzinowych/eventów,
- koordynacja imprez urodzinowych,
- prowadzenie warsztatów, zajęć dla dzieci.
Jeśli nie masz doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy!
Stawka od 23 PLN/netto
CV wraz z poniższą klauzulą prosimy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@hulakula.com.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez World Of Entertainment Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę na potrzeby tej oraz przyszłych rekrutacji. CV bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Ochrona / Portier
Praca w całodobowej ochronie. Zmiany 12H 08:00-20:00 | 20:00-08:00
Poszukujemy osób, od których oczekujemy:
- nienagannej prezencji,
- wysokiej kultury osobistej,
- znajomości języka angielskiego (podstawowy),
- sprawności fizycznej.
Do obowiązków ochroniarza / portiera należy:
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo centrum,
- obsługa monitoringu,
- weryfikacja bagażu pod kątem wnoszenia przedmiotów niedozwolonych w centrum.
Pracownikom oferujmy:
- pracę w zgranym zespole,
- elastyczny grafik,
- umowę zlecenie.
Stawka: od 22 PLN/netto
CV wraz z poniższą klauzulą prosimy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@hulakula.com.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez World Of Entertainment Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę na potrzeby tej oraz przyszłych rekrutacji. CV bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Barman/Barmanka
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, samodzielną, umiejącą pracować w zespole to szukamy właśnie Ciebie. Liczy się również Twoje zaangażowanie, pozytywna energia, sprawność w działaniu oraz dokładność.
Poszukujemy osób, od których oczekujemy:
- wiedzy koktajlowej i alkoholowej oraz umiejętności obsługi POS’a,
- wysokiej kultury osobistej,
- znajomości języka angielskiego,
- umiejętności radzenia sobie z wieloma obowiązkami pod presją czasu,
- gościnności, a co za tym idzie dobrego kontaktu z Gośćmi.
Do obowiązków barmana należy:
- obsługa gości przy barze i wydawanie napojów na salę,
- przygotowanie drinków według wytycznych,
- obsługa POS’a,
- pilnowanie porządku na barze.
Pracownikom oferujmy:
- świetną atmosferę i pracę z doświadczonymi barmanami,
- umowę zlecenie.
Stawka od 20 PLN/netto
CV wraz z poniższą klauzulą prosimy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@hulakula.com.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez World Of Entertainment Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę na potrzeby tej oraz przyszłych rekrutacji. CV bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Kelner/kelnerka
Poszukujemy osób, od których oczekujemy:
- komunikatywności,
- umiejętności pracy w zespole,
- dyspozycyjności do pracy wieczorami i w weekendy,
- mile widziane doświadczenie,
- wymagane aktualne badania sanitarno-epidemiologicznych.
Pracownikom oferujmy:
- prace w zgranym zespole,
- umowa zlecenie lub B2B.
Stawka: od 23 PLN/netto (podstawa, prowizja, serwisy)
CV wraz z poniższą klauzulą prosimy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@hulakula.com.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez World Of Entertainment Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę na potrzeby tej oraz przyszłych rekrutacji. CV bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Animator, host w kręgielni
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- obsługa gości przy torach bowlingowych (zapisywanie imion graczy, pomoc w doborze kuli, wyjaśnienie zasad gry w bowling oraz udzielenie krótkiego instruktażu),
- naprawa drobnych usterek,
- zacięć w maszynach bowlingowych (wszystkiego Cię nauczymy),
- obsługa automatów do gier (darty, piłkarzyki, flippery itp.),
- animowanie gości – w tym prowadzenie turniejów bowlingowych,
- przygotowanie centrum rozrywki do otwarcia/zamknięcia.
Zapewniamy:
- elastyczne godziny pracy,
- szkolenie z zakresu obsługi maszyn bowlingowych,
- szkolenie z zakresu zasad gry w bowling, przez profesjonalnych i utytułowanych graczy.
Stawka: 20 PLN/netto + dodatki
CV wraz z poniższą klauzulą prosimy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@hulakula.com.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez World Of Entertainment Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę na potrzeby tej oraz przyszłych rekrutacji. CV bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
GRAFIK
Poszukujemy osób, od których oczekujemy:
- opracowywanie różnego typu projektów graficznych na potrzeby kampanii reklamowych i komunikacji marketingowej,
- opracowywanie i tworzenie projektów banerów reklamowych,
- tworzenie layoutów prasowych,
- tworzenie szablonów,
- przygotowywanie plików do druku i do internetu,
- współtworzenie nowych rozwiązań z obszaru marketingu,
- ścisła współpraca z wewnętrznymi działami marketingu, produktu i e-commerce.
Nasze wymagania:
- 3 lata doświadczenia w branży graficznej,
- biegła znajomość pakietu Adobe (InDesign, Photoshop, Illustrator),
- umiejętność pracy z packshotami,
- umiejętność podstawowego retuszu,
- znajomość trendów branży reklamowej,
- zmysł estetyczny i dbałość o jakość przygotowywanych projektów
- kreatywność,
- komunikatywność i otwartość na nowe projekty,
- terminowość oraz nastawienie na realizację powierzonych zadań,
- samodzielność i doskonała organizacja pracy własnej.
Mile widziane:
- znajomość HTML5,
- znajomość CorelDraw,
- doświadczenie w tworzeniu kreacji reklamowych udokumentowane w portfolio,
- doświadczenie w wybranej branży retail – odzieżowa, jubilerska, beauty.
CV wraz z poniższą klauzulą prosimy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@hulakula.com.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez World Of Entertainment Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę na potrzeby tej oraz przyszłych rekrutacji. CV bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Obsługa recepcji
Poszukujemy osób, od których oczekujemy:
- posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy w sekretariacie lub recepcji,
- znasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (telefoniczną i mailową),
- bardzo dobrze znasz obsługę pakietu MS Office (Word i Excel) oraz urządzeń biurowych,
- łatwo się uczysz i dobrze organizujesz swoją pracę,
- posiadasz wysoką kulturę osobistą,
- cechuje Cię dokładność, zaangażowanie i terminowość.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- profesjonalna obsługa recepcji,
- nadzorowanie elektronicznego obiegu dokumentów,
- zarządzanie obiegiem korespondencji firmowej (przychodzącej oraz wychodzącej) oraz prowadzenie ewidencji,
- obsługa poczty elektronicznej oraz centrali telefonicznej (przekierowanie rozmów, email, udzielanie odpowiedzi na zapytania),
- przyjmowanie gości (również zagranicznych),
- kontakt i współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi dostawcami usług (firmy kurierskie, Poczta Polska, itp.),
- wsparcie w wykonywaniu zadań działu administracji,
- dbanie o wygląd i wyposażenie biura.
Stawka: od 23 PLN/netto
CV wraz z poniższą klauzulą prosimy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@hulakula.com.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez World Of Entertainment Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę na potrzeby tej oraz przyszłych rekrutacji. CV bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Kierownik Recepcji
Poszukujemy osób, od których oczekujemy:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- podstawowa znajomość systemów rezerwacyjnych,
- obsługa kasy fiskalnej,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
- dyspozycyjność – praca zmianowa,
- zdolności organizacyjne i umiejętności kierowania zespołem,
- umiejętność pracy w zespole,
- zdolność pracy w sytuacjach stresowych, wymagających szybkiej reakcji,
- komunikatywność, gościnność i optymizm w codziennej pracy,
- znajomość zasad savoire-vivre oraz wysoka kultura osobista,
- znajomość języka angielskiego.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- koordynowanie i nadzorowanie pracy działu recepcji,
- dbanie o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej, codziennej obsłudze gości,
- nadzór nad przebiegiem prac recepcji,
- sporządzanie raportów sprzedaży.
CV wraz z poniższą klauzulą prosimy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@hulakula.com.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez World Of Entertainment Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę na potrzeby tej oraz przyszłych rekrutacji. CV bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Event Manager
Do twoich obowiązków należeć będzie
- zarządzanie projektami, konferencjami, wydarzeniami,
- prowadzenie bezpośredniego kontaktu z klientem oraz dbanie o dobre relacje
- prowadzenie bieżących ustaleń z klientami i podwykonawcami
- tworzenie, koordynacja, rozliczanie projektów
- koordynacja i weryfikacja pracy różnych działów w firmie odpowiedzialnych za realizację wydarzeń
- nadawanie priorytetów i dysponowanie zadaniami
- prowadzenie spraw wielowątkowych i projektów równoległych
- organizacja spotkań z klientem i wizji lokalnych
Co zapewniamy:
- pracę w młodym zespole
- realizację atrakcyjnych i unikalnych projektów
- możliwość poznania i zdobycia dużego doświadczenia w branży rozrywkowej w największym centrum rozrywki w Warszawie
- transparentność
- stabilność zatrudnienia
- pracę zespołową i pełne wsparcie doświadczonych współpracowników
- możliwość rozwoju kompetencji poprzez dostęp do szkoleń i kursów
Czego oczekujemy:
- pewności siebie
- umiejętności pracy nad wieloma zadaniami jednocześnie
- wykształcenie wyższe
- punktualności
- rzetelności i skrupulatności w pracy z dokumentami
- prawa jazdy kat. B
Stawka: od 22 PLN/netto
CV wraz z poniższą klauzulą prosimy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@hulakula.com.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez World Of Entertainment Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę na potrzeby tej oraz przyszłych rekrutacji. CV bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.